Guardó "Olivo Solidario El Aceite de la Vida" per Fundación Lumière

*Subtítols en català disponibles

La Fundación Lumière i l’Ajuntament de Carboneros han atorgat el guardó “El Olivo Solidario – El Aceite de la Vida” a Luz Solidaria, que va ser recollit per la seva CEO Pepi Jiménez, juntament amb la seva germana Isabel Jiménez, presidenta de la Fundación Luz Solidaria el passat 24 de novembre de 2021. Luz Solidaria comptarà amb la seva pròpia olivera centenària, que apadrinarà a partir d’ara, dins de l’“Ecoparque Educativo por la Solidaridad y la Concordia de los Pueblos”.

A més de Luz Solidaria, el patronat de la Fundació Lumière i l’Ajuntament de Carboneros han atorgat aquest distingit guardó de reconeixement a la seva tasca solidària al Papa Francesc, al nobel de la pau Barack Obama al costat de la seva família, a l’exseleccionador de la Selecció Espanyola Vicente del Bosque, a Luis Rubiales, actual president de la Reial Federació Espanyola de Futbol i altres celebritats que destaquen per la seva activitat solidària com el cuiner Karlos Arguiñano, els cantants José Luis Perales, Miguel Ríos o Rozalén i els actors Susan Sarandon, Nick Nolte i George Clooney.

Actualment, Luz Solidaria té el privilegi d’apadrinar la seva Olivera Solidaria al costat de les oliveres apadrinades per aquestes destacades personalitats que lluiten cada dia per un món millor.